Monday, November 22, 2010

Pelangi baru dalam Hidupku

          Mungkin lama sudah aku menyepikan diri...
Mesti ramai tertanya2 mengapa aku dah lama x update blog...
          aku pun x tahu.........adakah aku bzy????
atau aku..............hanya buat begitu.....
          hanya allah yang tahu....kesabaran hanya mampu wat aku menjadi hamba allah yg kuat
cukup2 lah solihah....ko bersedih....lupakan semua tu..
                   wake up solihah!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jgn abiskan air mata ko....lupa kan dia..bagi peluang utuk diri ko..
mencari pelangi baru dlm hidup ko.......thanz DYna..dlm status dia semalam...
              'PELANGI HIDUPKU SOLIHAH'
time tu baru aku terfikir..aku ni pelangi hidup rupanya???
aku sungguh appreciate mereka coz..time aku sedih ramai yg bagi sokongan..
sejarah dan pengalaman lampau..menjadi kan aku seorang yg mencari sinar bersama ALLAH...........

No comments:

Post a Comment