Tuesday, January 4, 2011

Bersedia kah aku utuk sem k 4 ni???

                Rebutlah Ilmu Pasti Kau x akan Menyesali Hidup Di Bumi Allah


Alhamdulilah...akhirnya aku dah masuk sem k 4.
tinggal satu sem lagi,aku hanya perlu bersiap sedia utuk menghabis kan zaman diploma
sbg mahasiswi kejuruteraan kimia..

Adakah degree ni nak sambung kos yg sama?????
tanda tanya masih ingin ku buka dalam otak fikiran ku...
Insyallah,andai itu yg terbaik akn ku lalui dgn tabah.
Walau disaat kegembiraan ,aku rasai kesedihan,
disaat bahagia ada derita yg menjelma,
lantas aku  menjaga hubungan dgn allah dan makhluk2nya di dunia ni...

Sem k 3 buat aku sedar yg aku bukan seorang yg mampu menghadapi masalah
serang diri.Selepas peristiwa itu,aku makin matang,dan dewasa.
Sekarang aku dah bersiap sedia dgn diri secara fizikal dan mental
Utuk melangkah utuk sem ni.Aku akan genggam apa yang aku impikan.

Disaat cemelang dalam pelajaran ,memang kita semua mengimpikan dapat mengjumpai cinta sejati,
Namun begitu aku berbeza pula,aku memang dah ada menanti seseorang,tapi aku hanya anggap dia kawan ,biar lah kami berkawan dulu,dan mengcapai cita2 kami...
Andai kami ada jodah,pasti allah temukan...Doakan kami yea..Dia bukan mahasiswa kejuruteraan.
Berbeza bidang dgn aku,dia merupakan seorang doktor.Universiti kami dekat jea..
Tapi kami hanya  dapat berinteraksi melalui keluarga kami.Cara itu lebih indah dari
pergi date  tanpa izin family.

Ya allah...berkati hidup kami...
Agar kehidupan kami lebih terarah....
Utuk mendapat cahaya hidayah mu...
Biar lah ilmu2 mu dapat kami amal kan utuk duniawi dan ukhrawi...
Andai cinta mu utuk kami...
Pasti isi dunia ini selalu bahgia dgn Mawaddahmu...

Ana Uhibbuka Ya Allah......
Ana Uhibbuki Ya Allah.......

No comments:

Post a Comment