Tuesday, January 4, 2011

Penantian Suatu Penyiksaan...Maafkan ku

                 Hari2 demi hari,
                   Perasaan rindu makin menebal,
                Cinta makin mengkuasai diri,
                  Rasa semua perasaan tu dah dtg...Alhamdulilah




Kali ni ku pupuk semua perasaan itu,                     
senyuman kembali lagi,
hati makin tenang,
Ya Allah......mudah nya dpt ilmu mu,
Cepat nya dpt absorb,
Kali ni aku baru btol2 rasa boleh adapt..

Thanz My God,
Zikir dan quran bersamaku,
Solat sunat selalu di sisi ku,
Aku kembali lagi,
Aku dah jumpa diri aku...

Nur mu....sudah menyuburkan hati ku.
Kali ni aku x akan lari lagi dari hidayah mu.......
Sblom tido,Aku cuba mengmuhasabah diri...
Aku cuba cari diri aku semula..
Hanya berbekalkan cinta ILLAHI....
CINTa Manusia...menyuburkan diri ku...

Buat mama dan abah...all my mistake..I dont want to repeat again,
Utuk abg  yg tersayang....u are always beside me,no one canot take ur place,
Adik ajie and adik ku yg pling ku rindui..blajar molek2,u are my dream...

No comments:

Post a Comment